![](https://static.wixstatic.com/media/11062b_135f3b449af6429a8a50204230ed7e85~mv2.jpg/v1/fill/w_1920,h_1080,al_c,q_90,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/11062b_135f3b449af6429a8a50204230ed7e85~mv2.jpg)
Termeni și condiții
1.Date Companie
Termeni și condiții
Cuprins
1.Date companie
2.Politica de vânzare
3.Confirmare Comandă
4.Factură
5.Livrare
6.Politica de retur și înlocuire
7.Reclamații
8.Politica de confidențialitate
SC ATELIER DWG
SEDIUL: JUCU DE SUS, str. BRAZILOR, nr. 6, CLUJ, COD POSTAL 407354
J12/2136/2015 CUI 34769662
TEL: 0746322783
EMAIL: contact@crestemplante.ro
2. Politica de vânzare
1. Prezentarea ofertei și a caracteristicilor produselor.
Creștemplante.ro face eforturi permanente pentru a păstra acuratetea informatiilor din magazinul online. Cu toate acestea uneori se pot regăsi inadvertente sau erori de operare. Ceea ce înseamnă că se pot opera oricând modificări asupra prețurilor sau a informațiilor aflate pe site, fără o înștiințare în prealabil.
Stadiul plantelor
Descrierea care conține stadiul plantelor este cu titlu informativ, pentru a crea o imagine asupra stadiului de cdezvoltate a plantei. De exemplu, noțiunea de "Plantă cu flori", se referă la faptul că planta este înflorită, însă poate fi în orice moment al înfloririi, cu sau fără boboci, flori deschise complet, etc. și de asemenea, în cazul transportului prin curier poate rămâne complet fără flori.
Caracteristici precum "Plantă cu tijă/flori/boboci" reprezintă o enumerare în care una dintre specificații se aplică, nu o cumulare de specificatii. O tijă florală este tot o tijă florală, indiferent de dimensiune.
Plantele pentru grădină sau terasă sunt crescute în spații neprotejate sau cu o minimă protecție (plase de umbrire sau plase antigrindină). Din acest motiv, în mod natural, nu pot avea un foliaj perfect, frunzele pot prezenta urme, defecte sau alte deteriorări.
Dimensiunea și aspectul general al plantelor
Înălțimea plantelor este măsurată cu tot cu ghiveci. Pentru că plantele sunt naturale, fiecare exemplar este diferit, atât ca formă cât și ca dezvoltare. Dimensiunile specificate pe pagina produsului sunt orientative, iar informația trebuie tratată ca atare, cu caracter strict informativ si relativ. Exemplificare:
1. Între două plante din același lot care au la descriere specificația "înălțime 60 cm", poate exista o diferență de 10 cm sau mai mare.
2. Între o plantă cu flori și o plantă fără flori, diferența de înălțime poate fi de 40 cm sau mai mare, înălțimea fiind dată uneori de tija florală.
Diametrul ghiveciului
Diametrul ghiveciului este o informație preluată de la producator, cu titlu informativ și relativ. Pot exista diferente în funcție de proveniența plantelor, standardele horticole și de productie din tara de origine, metoda de conversie (ex. din inci in cm), etc.
Imaginile produselor
Fotografiile au caracter informativ, de prezentare și pot contine accesorii neincluse în pachete, preucum măștile pentru ghivece.
De asemenea fotografiile pot fi făcute în sere cu lumini de creștere care pot denatura nuanța culorii frunzelor.
De asemenea alt aspect ce pot genera o imagine diferită față de realitate o reprezintă: stadiul plantelor și al inflorescentelor la momentul fotografierii, variatiile de culoare specifice hibrizilor, aceeasi varietate crescută în sere și condiții diferite. Lumina în care sunt făcute pozele și aparatul de fotografiat folosit de către utilizator influențează percepția asupra culorilor.
Variații de culoare ale florilor și frunzelor.
Atat hibrizii cât și speciile, pot prezenta variații mai mult sau mai puțin semnificative de culoare/nuanță, ce apar în mod natural și nu pot fi controlate de către producator sau comerciant. Uneori, în cazul hibrizilor, florile pot fi complet diferite, chiar dacă plantele au aceeași formulă parentală. Aspectul general al plantelor poate fi diferit în funcție de sezon, etape de creștere și/sau alte particularități. Florile și frunzele pot prezenta de asemenea diferente de nuanta/culoare in funcție de sezon, fertilizantul folosit, PH-ul solului, conditii de creștere, producător, etc.
Parfumul florilor
Parfumul speciilor și hibrizilor se manifestă în anumite condiți, iar perceptia fiecarei persoane poate fi diferită. În condiții de stres (transport, mutare, manipulare, etc.), este posibil ca florile plantelor sa nu prezinte parfumul specific. Pentru anumite specii, există anumiți factori declanșatori (de ex. la Phalaenopsis prezența razelor de soare dimineată). Datele despre parfumul florilor provin de la producatori și/sau comunitate (ex. grupuri de iubitori de plante). Aceste informații au caracter informativ și nu prezintă o garanție.
Starea radacinilor.
Desi facem eforturi pentru a verifica cat mai bine plantele, starea sistemului radicular nu poate fi verificată de către noi - o eventuala verificare ar însemna să extragem plantele din ghivece, însa această procedură presupune o destabilizare semnificativă a plantelor înainte de transport pe de o parte, dar și un cost operational foarte ridicat.
Cu toate acestea verificăm plantele la primire și le mutam n substratul adecvat daca este necesar. Planta reintrand la vanzare atunci când ciclul de crestere reincepe.
Plantele tropicale/exotice nu sunt produse în Romania - ele provin de la furnizori din alte tări europene (ex. Olanda, Germania) sau chiar tari exotice indepartate (ex. Taiwan, Thailanda). In timpul transporturilor, acestea au parte de diversi factori de stres - precum diferente de temperatura si umiditate, mutari/impachetare, inspectii fitosanitare, etc - ce le pot afecta din punct de vedere estetic intr-o anumita masura, fara a le influenta viabilitatea. Pentru ca plantele sunt naturale, fiecare exemplar este diferit, atat ca forma cat si ca dezvoltare.
Tratamentele fitosanitare.
In mod frecvent, pe frunze vor exista urme reziduale (pete de diverse culori) datorate tratamentelor fitosanitare, insa acestea se pot spala cu apa sau produse speciale pentru plante. In cazuri foarte rare, unele varietati sensibile pot prezenta arsuri minore sau usoare urme de toxicitate in urma tratamentelor fitosanitare.
Urme de daunatori.
Plantele nu cresc si nu traiesc in mediu steril. Toate fermele si toti crescatorii se confrunta cu daunatori, iar aceasta situatie este normala si previzibila - atat timp cat daunatorii exista in natura, contaminarea se face foarte usor: daunatorii pot fi purtati de vant, pe haine, pe maini, pot patrunde prin zonele de aerisire, etc.. Este important de retinut faptul plantele sunt tratate atat preventiv, cat si in cazul in care sunt observati daunatori - se folosesc scheme de tratament complexe, ce ofera planelor chiar imunitate pentru un anumit timp. Inainte de a pleca din sere, plantele sunt verificate de catre autoritati, declarate “pest free” (fara daunatori) si apte pentru vanzare, conform standardelor horticole in vigoare. Faptul ca exista urmele unor daunatori nu poate fi echivalent cu existenta daunatorilor.
Ghivecele de transport si continutul lor.
Plantele comercializate pe platforma www.crestemplante.ro se livreaza asa cum vin de la producatori - ghiveciul poate fi subdimensionat din motive ce tin de eficienta transportului, sau poate contine materiale ce asigura o retentie indelungata a apei, astfel incat planta sa supravietuiasca pe durata transporturilor internationale. Uneori ghivecele pot ajunge crapate sau deteriorate, iar substratul poate fi degradat. Uneori, in substrat sau pe plante se pot gasi miriapode, paianjeni sau alte vietuitoare inofensive pentru oameni, folosite de catre producatori in scopul de a controla biologic (fara chimicale) populatiile de daunatori (spre exemplu paianjenii folositi sunt inofensivi pentru plante si oameni, dar se hranesc cu populatii de paianjeni rosii si acarieni daunatori pentru plante; miriapodele sunt pradatori pentru viermi si alte insecte daunatoare).
Substratul si modalitatea de cultura difera in functie de producator si metoda de crestere, iar diferite materiale folosite drept substrat sau suport in cultura plantelor au diferite proprietati - dupa receptia plantelor, este responsabilitatea clientului sa verifice daca substratul este in stare buna si daca este compatibil cu microclimatul in care va creste plantele si obiceiurile de udare, urmand sa il inlocuiasca daca este cazul. Adaptarea plantelor pate fi mult mai usoara atunci cand se tine cont de acesti factori.
Ingrijirea plantelor.
Dupa momentul achizitiei, responsabilitatea ingrijirii plantelor este in sarcina clientului. Avand in vedere faptul ca plantele sunt produse vii, perisabile (nr. susceptibile la o deteriorare rapida), fiecare client are responsabilitatea (inclusiv morala) de a se documenta si de a le oferi microclimatul necesar supravietuirii si dezvoltarii armonioase. Informatiile de baza despre ingrijirea plantelor sunt disponibile pe etichetele de la producator (reprezentate prin simboluri) si in masura posibilitatilor de documentare, pe pagina produsului si pe blogul nostru.
Identificarea plantelor.
Identificarile plantelor provin de la producatori renumiti din toata lumea si sunt considerate corecte, fiind verificate si de catre noi in limita posibilitatilor operationale si a disponibilitatii surselor de informare credibile. Uneori plantele pot avea nume neinregistrare, sau identitatea lor nu poate fi confirmata cu exactitate. In rare cazuri, sunt descoperite erori de etichetare (in special in cazul plantelor fara flori) sau producatorii folosesc denumiri comerciale pentru a promova mai bine anumite varietati. Atunci cand este descoperita o posibila eroare, verificam si actualizam informatiile, daca se confirma, in cel mai scurt timp posibil, din punct de vedere operational. Nu putem fi raspunzatori pentru erori de etichetare ale producatorilor, deoarece nu avem control asupra acestui proces.
Plante fara ID.
Rareori, primim de la producatori plante fara identificare. In astfel de cazuri, atunci cand este posibil, plantele sunt identificate cu ajutorul comunitatii si cu ajutorul resurselor disponibile online.
Defecte ascunse.
Desi facem eforturi pentru a inspecta cat mai bine plantele si lucram cu unii dintre cei mai buni producatori din lume, uneori pot exista defecte ascunse, precum: prezenta unor daunatori vizibili doar la microscop, prezenta unor daunatori in substrat sau in flori nedeschise, etc..
Tija terminala la Phalaenopsis. Unele exemplare, sau in cazul anumitor hibrizi toate exemplarele, pot prezenta tije terminale. Tija terminala nu reprezinta o problema de calitate si nu se face o distinctie intre exemplarele cu tija terminala si cele fara, plantele fiind in ambele situatii conforme standardelor horticole internationale.
Plant Passport.
Incepand cu ianuarie 2020, toate plantele importate din tari membre UE au pe eticheta, pe ghiveci, pe folia de ambalare, sau pe cutie (in cazul in care sunt fara ghiveci) Plant Passport cu un numar unic de inregistrare - Plant Passport este certificarea ce atesta faptul ca plantele au fost verificate de catre autoritatile competente din Uniunea Europeana si corespund in totalitate standardelor horticole in vigoare, fiind potrivite pentru comercializare pe teritoriul UE.
Certificat Fitosanitar.
Plantele importate din afara UE sunt inspectate la intrarea in UE - inspectia presupune verificarea fizica detaliata a plantelor si a schemei de tratament aplicata in tara exportatoare, dar si documentatia care certifica faptul ca plantele provin de la crescatori autorizati.
Prețul produselor:
Prețul individual al produsului este afișat în detaliile produsului, în pagina sa, dar și în coșul de cumpărături.
Prețul produsului nu include costurile de transport deoarece acesta din urma depinde de modalitatea de livrare.
Disponibilitatea și prețul produselor Creștem plante sunt supuse unor erori de tipar. Acest lucru se aplică atât pentru ofertele tipărite (broșuri și pliante publicitare) cȃt și pentru orice informație afișată pe crestemplante.ro. În cazul unei erori de preț, aceasta va fi corectată cât mai curând posibil.
Toate prețurile sunt actuale și sunt actualizate în mod regulat.
Prețul pe care trebuie să îl plătiți este cel din momentul achiziției.
Modalități de plată
-Plata cu cardul
În coșul de cumpărături veți vedea prețul total al achiziției dumneavoastră, inclusiv TVA și costurile de transport. Acesta este prețul total de achiziție.
Puteți plăti achiziția făcută pe crestemplante.ro cu următoarele carduri de debit/credit:
-
Visa
-
MasterCard
Când plătiți cu cardul sunteți protejat împotriva fraudei.
Plata dumneavoastră este finalizată utilizând o conexiune sigură și criptată pentru a vă asigura că informațiile dumneavoastră de plată nu pot fi accesate de o terță parte neautorizată. Plata dumneavoastră este garantată de partenerul nostru pentru plăți, Wirecard. Garantăm că nu vom salva nicio informație despre cardul dumneavoastră de credit pe propriul server. În plus, Crestem Plante nu poate accesa niciuna dintre informațiile cardului.
La plata comenzii online, sistemul vă va solicita:
Numărul Cardului (cele 16 cifre tipărite pe faţa cardului)
Data expirării cardului (este imprimat pe fată cardului)
Cod de Securitate (cod Securitate format din 3 cifre tipărit pe spatele cardului, deasupra benzii magnetice cele poziționate spre dreapta)
-Plata la livrare
Puteți alege plata comenzii online la livrare iar in functie de adresa de livrare, se va genera un cost.
3. Confirmare comandă
În momentul în care ați finalizat comanda veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii. Confirmarea comenzii trebuie sa conțină următoarele informații:
-
Comanda dumneavoastră
-
Adresa de livrare
-
Modalitatea de plată
-
Termenul de livrare
-
Preţ/preţurile
-
Date de contact ale departamentului relatii cu clineții Creștem plante
-
Dreptul dumneavoastră de schimb și retur si drepturile consumatorului
Comanda reprezintă oferta noastră de cumpărare. Rețineți că e-mail-ul de confirmare a comenzii nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către Creștem plante.
Acceptarea comenzii dumneavoastră se face în momentul în care vă notificăm pe e-mail ca am expediat produsul/produsele. În acel moment, un contract de vânzare - cumpărare se va încheia între Creștem plante și dumneavoastră pentru produsul/produsele comandate.
După încheierea contractului, comanda dumneavoastră nu mai poate fi modificată (cu toate acestea, aveți dreptul să o anulați așa cum este menționat și în Politica de retur și înlocuire)
Până la momentul încheierii contractului, putem refuza livrarea unui produs. Dacă refuzăm să vă furnizăm un produs, iar plata a fost deja efectuată, vă vom rambursa complet suma plătit[ pentru produsul respectiv, în conformitate cu Politica de retur si înlocuire.
Facem tot posibilul să ne asigurăm că avem un stoc suficient din întreaga noastră gamă de produse, dacă produsul nu se mai regăsește în stoc vom încerca sa vă consiliem. Dacă din motive pe care nu le putem controla, nu putem livra un anumit produs, nu suntem răspunzători pentru acest lucru, însă ne vom asigura că nu veți plăti acel produs.
În interesul tuturor clienților, la anumite produse putem avea restricții la comenzile în cantități foarte mari. În cazul în care încercați să cumpărați în cantități mari unul dintre aceste articole, veți primi un mesaj ȋn care vi se va solicita să reduceți numărul de bucăți pentru articolul pe care încercați să-l cumpărați.
Dacă doriți să vă retrimitem confirmarea comenzii, contactați Serviciul Clienți.
4. Factura
La expedierea comenzii, vă vom trimite un e-mail cu factura atașată. Acest e-mail conține următoarele informații:
-
Comanda dumneavoastră
-
Adresa de livrare
-
Modalitatea de plată
-
Termenul de livrare
-
Prețul
-
Date de contact Creștem Plante
-
Dreptul dumneavoastră de schimb și retur și drepturile consumatorului
În cazul în care există instrucțiuni de îngrijire a produsului, acestea vor fi de asemenea incluse în e-mailul cu factura. În cazul în care produsele comandate au garanție, veți găsi informația necesară pe factură, astfel că aceasta servește și ca dovadă a garanției.
5. Livrare
Creștem plante are posibilitatea de a livra clienților de pe teritoriul României.
Vă recomandăm ca în comanda online plasată să menționați un număr de telefon mobil astfel încât Creștem plante sau firma de curierat să vă contacteze pe SMS referitor la livrare.
Vă rugăm să vă asigurați că datele oferite în comandă sunt corecte.
Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stoc.Dacă din diferite motive stocul nu a fost actualizat, iar dumneavoastră ați plasat comanda, vă vom contacta telefonic pentru a soluționa problema.
Este posibil ca o comandă să sufere întârzieri în perioadele aglomerate și în perioada iernii datorită condițiilor meteo.
NOTIFICĂRI DE LIVRARE
Din momentul în care dumneavoastră plasați comanda online și până la livrarea acesteia, este posibil să primiți următoarele notificări:
-
Când comanda este procesată și pregătită în depozitul nostru, un e-mail de confirmare a expedierii comenzii ce va include și factura
-
In ziua livrării veți primi din partea firmei de curierat un SMS care vă va informa că livrarea urmează să aibă loc în ziua respectivă
-
Veți fi contactat de curier cu o oră înainte de livrarea efectivă.
Livrările au loc ȋn intervalul luni – Joi
Împachetarea plantelor vii (si a accesoriilor aferente) nu este o procedura standardizata, precum in cazul altor produse (electronice, electrocasnice, etc.). Plantele sunt produse vii, perisabile, pe care le impachetam la cererea dumneavoastra, incercand sa le protejam cat de bine putem, astfel incat sa ajunga la destinatie in conditii cat mai bune - insa starea in care ajung poate fi influentata de foarte multi factori pe care nu ii putem controla, precum: variatiile mari de temperatura, felul in care curierii manevreaza pachetul sau alte incidente. Desi astfel de situatii apar destul de rar, datorita acestor factori, nu putem garanta integritatea plantelor in urma transportului prin servicii de curierat standard.
In cazul expedierii plantelor inflorite, tijele florale/inflorescentele sunt susceptibile la deteriorare in timpul transportului sau in timpul impachetarii/manipularilor. Desi astfel de situatii apar destul de rar, nu putem garanta integritatea tijelor florale/inflorescentelor in urma transportului prin curier.
In cazul plantelor cu foliaj generos - este de asteptat sa apara unele deteriorari in timpul impachetarii, manipularilor sau transportului prin curier - astfel de deteriorari nu sunt de natura sa afecteze viabilitatea plantelor si sunt considerate acceptabile, in contextul in care plantele cu foliaj prezinta in general crestere rapida.
In cazul vaselor ceramice, din sticla sau casante, exista riscul de spargere in timpul transportului.
PRIMIREA COMENZII
În momentul ȋn care primiți comanda, vă rugăm:
-
Să vă asigurați că numărul de colete primite sunt aceleași menționate pe AWB
-
Verificați toate coletele pentru eventuale deteriorări
În cazul ȋn care identificați că numărul de colete este mai mic/diferit de numărul menționat pe AWB, vă rugăm informați curierul şi notați acest lucru pe dovada de livrare. Orice discrepanță, indiferent cȃt este de minoră vă rugăm să o raportați cât mai repede posibil la departamentul de Relații Clienți Creștem plante.
Vă rugăm să rețineți că, în calitate de client, aveți la dispoziție două zile în care să ne aduceți la cunoștință cu privire la lipsa unor colete sau piese. Vă sugerăm să verificați imediat ce vă este livrată comanda.
PRODUSE DETERIORATE
Dacă coletul/coletele par a fi deteriorate vă recomandăm:
-
Acceptați livrarea și menționați pe documentele de livrare ce colete sunt deteriorate
-
Faceți o poză înainte de deschiderea coletului
-
Refuzați livrare și menționați pe documentele de livrarea“ Refuzat datorită deteriorării”
Astfel putem identifica motivul de deteriorare și facem tot posibilul să le prevenim pe viitor.
În oricare dintre situații, contactați departamentul de Relații Clienți pentru a raporta această problemă.
Articolele lipsă vor fi livrate gratuit; articolele deteriorate/incorecte vor fi returnate și vor fi, de asemenea, înlocuite și livrate gratuit.
6. Politica de retur și înlocuire
Va rugam sa tineti cont de faptul ca plantele sunt produse perisabile - din acest motiv, ele sunt impachetate doar la cererea dumneavoastra expresa, exprimata prin generarea unei comenzi online cu servicii de livrare.
Atunci cand generati o comanda cu livrare, va asumati faptul ca veti face tot posibilul pentru receptionarea plantelor in cel mai scurt timp posibil, in siguranta. In acest scop, veti urmari pachetul folosind numarul de AWB (tracking number) furnizat in emailul care confirma expedierea, veti contacta curierul in timp util telefonic si prin email, veti mentine legatura constanta cu noi in vederea solutionarii oricarei situatii de natura sa influenteze timpul de livrare.
In cazul in care nu faceti toate demersurile pentru livrarea pachetului dumneavoastra in timp util, iar pachetul va ramane blocat in depozite sau se va returna catre noi cu continutul deteriorat total sau partial, vom proceda la returnarea valorii platite doar pentru produsele pe care le-am receptionat inapoi in stare buna. Nu se va returna contravaloarea serviciilor deja prestate (precum transportul) sau valoarea produselor deteriorate (uscate, inghetate, rupte, sparte).
Pentru comenzile cu plata la livrare, refuzate fara un motiv intemeiat de catre destinatar, SC Atelier DWG SRL va urmari prin orice mijloace recuperarea prejiudiciului provocat - de la costul de transport, pana la intreaga valoare a comenzii, atunci cand produsele sunt returnate de catre curier deteriorate.
Ne dorim ca în cazul în care dorești să returnezi un produs sau să îl schimbi, să fie facil pentru client.
Asigurăm rambursarea completă a banilor, timp de 14 zile , pentru produsele care sunt returnate cu dovada achiziționării.
Te rugăm să ai ȋn vedere:
Pentru a returna un produs trebuie să ai dovada achiziționării produsului din magazinul Crestem Plante (bon sau factură), în conformitate cu art.37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.
Atunci când returnezi un produs poți alege să îl schimbi cu un alt produs de același tip, cu alt produs din magazin sau să primești suma plătită.
Dacă ne returnezi un produs deteriorat sau folosit ȋntr-un fel care reduce valoarea produsului, ne asumăm dreptul de a reduce valoarea rambursată
Pentru produsele personalizate, returul nu este posibil
În cazul în care dorești să returnezi produsul (motivul returului nu ține de garanție sau lipsa de conformitate) costul de transport pentru retur este suportat de către tine. În cazul în care motivul returului este lipsa conformității produsului în perioada de garanție costul returului trece în sarcina noastră.
Ce tip de produse pot fi returnate si in ce situatie? Pot fi returnate produsele neperisabile livrate prin curier (achizitii la distanta), doar daca se afla in starea in care le-ati primit.
Ce tip de produse nu pot fi returnate? Nu pot fi returnate produsele perisabile (plante vii, flori la fir, aranjamente florale, etc.), materialele folosite, ghivecele/recipientele folosite, fertilizanti/sprayuri/substraturi sau alte preparate desigilate.
Produsele achizitionate sau importate la comanda (plante sau vase) sau produsele finite executate la comanda (buchete, aranjamente, etc.) nu pot fi returnate. Conform OUG 34/2014, florile si plantele constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere (retur) si garantie.
Cine beneficiaza de dreptul de retur?
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cat timp voi primi un raspuns?
Incercam sa solutionam orice situatie cat mai repede, insa uneori avem nevoie de timp pentru a face anumite verificari. Timpul mediu de raspuns este de 1-5 zile lucratoare.
Returul produselor perisabile.
Avand in vedere faptul ca plantele/florile nu beneficiaza de drept legal de retur, returul produselor perisabile va fi acceptat doar in situatii exceptionale si presupune acordul SC Atelier DWG SRL scris prin email.
- in vederea returnarii unui produs perisabil, consumatorul are obligatia de a trimite prin email o cerere in care argumenteaza detaliat motivele pentru care se doreste returnarea, insotita de poze calitative si relevante care sa evidentieze situatia reclamata. Aceasta procedura se face in cel mult 24 ore de la primirea pachetului.
- echipa noastra va verifica situatia reclamata prin toate mijloacele posibile, inclusiv consultand inregistrarile camerelor de supraveghere din zonele de impachetare.
- consumatorul va astepta decizia noastra scrisa (confirmare prin email) privind aprobarea sau respingerea returului.
- daca returul a fost acceptat, returnarea se face prin trimiterea produselor, in maxim 2 zile lucratoare, la adresa: str. Brazilor nr 6, Jucu de Sus, jud. Cluj, nr de telefon: 0746322783, prin orice curier, exceptand Posta Romana. Pachetul va fi trimis fara ramburs, iar costul de transport va fi suportat de catre client - in caz contrar fiind refuzat la primire. In colet se vor afla toate documentele si etichetele primite initial.
- consumatorul este responsabil pentru ambalarea corespunzatoare a produsului returnat si livrarea acestuia in starea initiala la sediul Atelier DWG SRL. Nu vor fi acceptate produse deteriorate/sparte/incomplete sau plante inghetate/afectate de frig/deteriorate datorita impachetarii defectuoase.
- valoarea produsului returnat va fi rambursata integral, prin transfer bancar, in 14 de zile calendaristice de la receptionarea si acceptarea returului de catre Atelier DWG SRL. Atelier DWG SRL va accepta sau respinge returul in maxim 5 zile de la primirea integrala a coletului de retur. Nu se vor rambursa costuri pentru servicii prestate, precum valoarea transportului.
Returul produselor neperisabile. Produsele neperisabile comercializate de Atelier DWG SRL se pot returna dupa urmatoarea procedura:
- conform OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului, daca produsul nu este perisabil.
- in vederea returnarii unui produs neperisabil, consumatorul are obligatia de a trimite prin email o cerere ce notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii, la adresa contact@oldroot.ro
- returnarea se face prin trimiterea produselor, in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii, la adresa: Sstr. Brazilor nr 6, Jucu de Sus, jud. Cluj, nr de telefon: 0746322783, prin orice curier, exceptand Posta Romana. Pachetul va fi trimis fara ramburs, iar costul de transport va fi suportat de catre client - in caz contrar fiind refuzat la primire. In colet se vor afla toate documentele si etichetele primite initial, iar produsul se returneaza continand toate partile / elementele / accesoriile initiale, in starea in care au fost primite - cu toate ambalajele originale, fara zgarieturi/crapaturi sau alte defecte cauzate de catre utilizator.
- consumatorul este responsabil pentru ambalarea corespunzatoare a produsului returnat si livrarea acestuia in starea initiala către Atelier DWG SRL. Nu vor fi acceptate produse deteriorate/sparte/incomplete.
Retururile neacceptate/respinse, ce nu sunt ridicate de catre clienti de la sediul nostru in termen de 3 zile lucratoare, vor fi considerate abandonate si se va proceda la distrugerea, aruncarea sau donarea lor fara nici o obligatie.
7. Reclamații
8. Politica de confidențialitate
Reclamatii/sesizari si retur. Notiuni generale si proceduri
Cum trimit o sesizare? Reclamatiile pot fi trimise doar prin email la adresa contact@oldroot.ro, in cel mult 24 ore de la primirea pachetului, insotite de poze calitative si relevante, care sa evidentieze situatia reclamata. Pozele trebuie sa reflecte starea plantei asa cum ati primit-o, fara sa se intervina asupra ei (fara plante dezradacinate, mutate in alte vase sau alt substrat, etc.).
Garantia de conformitate
Pentru produsele comercializate pe platforma crestemplante.ro nu există garantie legala de conformitate, fiind produse perisabile, preparate fitosanitare realizate sau nu la cerere, produse din ceramica sau produse ce formeaza impreuna un alt produs finit.
Cu toate acestea, in cazul in care clientii/utilizatorii crestemplante.ro semnaleaza anumite situatii, le vom discuta acordand toata atentia necesara, doar daca sesizarile sunt trimise in cel mult 24 ore de la receptionarea pachetelor.
În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată și completată, și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Old Root este inregistrat ca operator de date cu caracter personal cu numărul 31434 şi are obligația de a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate .
Respectăm Regulamentul european pentru protecția datelor. Crestem Plante nu stochează datele dumneavoastră personale în general, cu excepția cazului în care Crestem Plante este nevoită în conformitate cu legislația in vigoare.
Când plasați o comandă online pe crestemplante.ro, vă puteți crea un profil de utilizator, datele dumneavoastră vor fi stocate de către Crestem Plante.
În orice moment dumneavoastră puteți:
-
Să depuneți o plângere la o autoritate de supraveghere Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu caracter Personal (ANSPDCP)
-
Solicita accesul, rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal
-
Restricționați sau obiectați la prelucrarea datelor cu caracter personal
-
Solicitați transferabilitatea datelor, daca este cazul.
Vă informam că nivelul de protecție a datelor, așa cum este aplicată în prezent în țările din afara Uniunii Europene, nu este conform cu nivelul de protecție a datelor cu caracter personal aplicate în prezent în Uniunea Europeană.
Puteți obține informații suplimentare cu privire la datele personale pe care Creștem plante le stochează și procesează în legătură cu dumneavoastră, printr-o solicitare la adresa de e-mail contact@oldroot.ro. Mai mult, vă puteți opune prelucrării datelor dumneavoastră personale, solicitați rectificarea datelor dumneavoastră sau retrageți în orice moment consimțământul dumneavoastră pentru o astfel de prelucrare. Daca doriți sa retrageți consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal sau doriți rectificarea lor vă rugăm să contactați departamentul Relații Clienți. Dacă aveți vreo plângere cu privire la procesarea datelor dumneavoastră, puteți contacta Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu caracter Personal (ANSPDCP)
Puteți obține o copie a datelor dumneavoastră ȋntr-un format structurat printr-o solicitare la adresa de e-mail office.oldroot@gmail.com.
La Creștem Plante, ne angajăm sa respectăm legislația actuală. Daca v-ați dat acordul pentru oricare dintre serviciile de mai jos, ne rezervăm dreptul de a vă trimite actualizări referitoare la termenii si condițiile noastre indiferent daca v-ați oferit sau nu acordul. Nu vă vom transmite alte tipuri de informații.
Plata cu cardul
Când plasați o comanda online pe Creștem Plante si optați pentru plata online, plata este făcută printr-o conexiune securizată care vă asigură că informațiile dumneavoastră de plată nu pot fi accesate de o terță parte nedorită. Platforma prin care procesăm plățile online este Stripe.
Când efectuați o comanda pe Creștem Plante plata este făcută printr-o conexiune securizată, care poate colecta și procesa următoarele date despre dumneavoastră.
-
Numele
-
Adresa
-
Numărul de telefon mobil
-
Adresa de e-mail
-
Adresa de IP de pe care se face achiziţia
Toate informaţiile vor fi tratate ca şi informaţii confidenţiale și vor fi utilizate pentru procesarea comenzii online și chestionarul de satisfacţie.
Informațiile dumneavoastră vor fi stocate de către Creștem Plante.
Utilizăm astfel de date numai ȋn conexiune cu identificarea si expedierea comenzilor dumneavoastră și pentru a va ajuta cu solicitările dumneavoastră.
Utilizăm adresa dumneavoastră de e-mail ca link în completarea comenzii şi ȋn scopul de a efectua sondaje.
Dacă doriți sa primiți informații de marketing, precum newsletter-ul, este necesar acordul dumneavoastră.
Nu folosim numărul dumneavoastră de telefon pentru a va contacta pentru apeluri de vânzare. Veți fi contactat pentru confirmarea comenzii si dacă exista o problemă cu comanda sau pentru a obține informații despre livrare.
Creștem Plante transferă datele dumneavoastră doar firmei de curierat, datele au ca scop livrarea comenzii, nu transferăm, nu vindem si nu oferim acces la datele dumneavoastră altor terțe părți inclusiv altor companii.
Datele dumneavoastră pot fi utilizate in cazul unor anchete de efectuate de catre autoritățile statului, deoarece raportăm plățile frauduloase. Eliberăm informații atunci când le consideram necesare pentru a preveni furtul si frauda de exemplu în legătură cu cardurile de credit.
Prelucrarea datelor personale este necesară pentru finalizarea comenzii dumneavoastră. Stocăm datele până la 5 ani de la achiziție.
Înregistrarea pe Creștem Plante
În scopul de a crea un cont personal pe oldroot.ro şi creării unei publicități personalizate, Atelier DWG SRL, va colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră
-
Adresa de e-mail
-
Nume
-
Adresa (opțional)
-
Număr de telefon (opțional)
-
Companie (opțional)
Toate informațiile vor fi tratate ca și informații confidențiale și vor fi folosite pentru crearea unui cont personal și pentru publicitate targetată.
Prin înregistrarea unui profil pe oldroot.ro sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale.
Creștem plante va stoca datele personale până ce dumneavoastră vă ștergeți contul.
Baza legală pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale este consimțământul pe care l-ați furnizat.
Cookies
Scopul nostru este să oferim un site ușor de utilizat, cu informații relevante. De aceea folosim tehnologii pentru colectarea și procesarea informațiilor despre utilizarea site-ului nostru. Colectăm aceste informații prin așa-numitele cookie-uri. Printre altele, acest lucru înseamnă ca site-ul nostru isi aduce aminte de dumneavoastră , când reveniți pe pagina noastră, si putem crea statistici din care sa reiasă cum vă comportați dumneavoastră și alți utilizatori pe site-ul nostru.
De asemenea, folosim cookie-uri de la diverși parteneri pentru a vă oferi informații despre ce secțiuni ale site-ului nostru sunt vizitate de către utilizatori. Citiți informații detaliate despre furnizor, expirare si despre scopul cookie-urilor individuale aici.
Puteți să vă schimbați acordul de acceptare a cookie-urilor în orice moment. Modifică-ți consimțământul aici. Puteți șterge cookie-urile în orice moment. Pe minecookies.org puteți găsi un ghid despre cum să faceți acest lucru în diferite browsere. Setările de cookie vor fi șterse automat după 12 luni.
Rețineți că există părți din Creștem plante pe care le puteți utiliza numai dacă browserul dumneavoastră este setat să accepte modulele cookie.
Unele informații pe care le colectăm pot fi publicate în formă anonimă, de exemplu informații despre numărul de utilizatori de pe site. Informațiile despre clienții noștri reprezintă o parte importantă a afacerii noastre și nu vindem sau dezvăluim aceste informații altor persoane decât dacă ne-ați dat acordul.